Menu

Hoe maak je een carrièrekaart oktober 12, 2020

recruitment marketing

U gaat geen lange reis maken zonder eerst uw route te plannen. Dus waarom zou je niet dezelfde doordachte benadering volgen bij het plannen van je professionele groei?

Als je nog maar aan het begin staat en het gevoel hebt dat je carrièrepad inactief begint te worden, of als je duidelijk vastzit, dan moet je zeker een carrièrekaart maken, dit kan een zeer nuttig hulpmiddel zijn om je professional te worden. activiteiten.

Wat is een carrièrekaart? Het is een geschreven plan dat beschrijft waar u zich in uw carrière bevindt, waar u uiteindelijk heen wilt en specifieke stappen die u zou kunnen nemen om dat doel te bereiken.

Hier zijn vijf tips om u op weg te helpen op uw carrièrepad:

1) Bepaal uw bestemming

Veel mensen maken de fout om luchtkastelen te bouwen in plaats van hun carrière in kaart te brengen. Maar zoals schrijver Lewis Carroll ooit opmerkte: “Als je niet weet waar je heen gaat, zal elke weg je daarheen brengen.”

Bepaal uw belangrijkste professionele doel en zet het op papier. Wees gedetailleerd bij het bepalen van uw ambities. Het doel is natuurlijk “Ik wil mijn carrière in de boekhoudsector bevorderen en meer geld verdienen”, maar het is te vaag.

Is uw doel om door te stromen naar een leidinggevende functie bij uw huidige werkgever? Bent u op zoek naar een meer gespecialiseerd vakgebied, zoals forensische boekhouding? Misschien wil je jezelf in een positie brengen om de sprong naar de vier grote bedrijven te maken. Wat uw doel ook is, maak het specifiek en meetbaar in de tijd.

2) Ken uw startpunt

U moet precies weten waar u zich bevindt. Voordat u kunt beslissen hoe u daar gaat komen. Maak een openhartige beoordeling van uw professionele vaardigheden. Op welke gebieden blinkt u uit? Welke aspecten van uw werk boeien u het meest?

Hoewel dit zeker een minder plezierige oefening is, moet u uw zwakke punten onder een microscoop leggen. Zijn vaardigheidstekorten of slechte gewoonten een belemmering voor uw effectiviteit? Kan een gebrek aan veelgevraagde branchecertificeringen of -diploma’s uw carrièregroei stoppen?

Wees eerlijk over uw sterke en zwakke punten. Deze introspectie kan u helpen uw langetermijndoel nader te omschrijven en u een idee te geven van de specifieke stappen die u moet nemen om dit te bereiken.

3) Vraag de weg

Communiceer uw interesses met uw management en vraag hen om bij te dragen en te helpen. Komt uw carrièreplan overeen met wat uw baas ziet? Kunnen ze u wijzen op opleidingsmogelijkheden of meer zeer professionele projecten toewijzen om u te helpen uw droombaan binnen te halen? Zijn daar paden waar je niet aan hebt gedacht?

Het is natuurlijk handig om voor een werkgever te werken die potentiële loopbaantrajecten communiceert en je naar het volgende niveau helpt, maar je moet de controle overnemen. Daarom zou je kunnen overwegen om een ​​mentor te vinden. Mentoren kunnen voortdurende ondersteuning, objectieve feedback, echte informatie en advies geven over met wie ze kunnen praten, welke conferenties ze moeten bijwonen en wat ze moeten studeren. Als uw bedrijf geen formeel mentorprogramma heeft, of als u op zoek bent naar werk buiten de organisatie, vraag dan een lid van uw collega’s wiens mening u vertrouwt, of zij bereid zijn met u samen te werken.

4) Let op de markeringen van de carrièrekaartdata

Voor sommige mensen kan een hoog doel overweldigend en onbereikbaar lijken, dus verdeel het in een reeks kleinere doelen. Stel duidelijke doelen en stappen voor actie – en stel tijdlijnen vast voor het bereiken van die mijlpalen.

Als u bijvoorbeeld afdelingsleider wilt worden, zijn de belangrijkste stappen het voltooien van een leiderschapstrainingsprogramma of het terugkeren naar school voor een MBA. U kunt ook solliciteren op een leiderschapsrol in uw lokale tak van een beroepsvereniging.

Wanneer u een mijlpaal bereikt, neem dan de tijd om na te denken en te genieten van de prestatie. Door je successen gaandeweg te erkennen, kun je het momentum behouden naarmate je dichter bij je uiteindelijke doel komt.

5) Blijf beheersbaar

Elke reis die de moeite waard is, zal onderweg waarschijnlijk enkele hobbels en verkeerde afslagen bevatten. Laat deze onvermijdelijke teleurstellingen uw vastberadenheid niet verzwakken. Als je een checkpoint tegenkomt, hergroepeer je en ga je verder. Loopbaangroei vereist niet alleen planning, maar ook drive en discipline. Concentreer u op de lessen van uw mislukking en zet dan uw voet weer op het pedaal.

work agencies

https://www.globalrecruitment.info/
Reacties uitgeschakeld voor Hoe maak je een carrièrekaart

Business Development Manager Cloud september 4, 2020

Introductie

Als business development manager cloud kan je flexibel werken in één van onze Xylos-kantoren (in Antwerpen / Brussel / Gent / Herenthal) afhankelijk van waar je woont. Ook ben je flexibel en kan je overstappen naar klanten in Vlaanderen.

Dit is jouw topjob

  • U kunt nieuwe potentiële klanten ontdekken door de behoeften van potentiële klanten te onderzoeken en in kaart te brengen.
  • Je verkoopt nieuwe projecten of andere oplossingen aan bestaande en nieuwe klanten als vertrouwde adviseur.
  • Je denkt mee met je klant en start met zijn bedrijf om te kijken welke oplossingen in ons cloud productportfolio hiermee kunnen werken.
  • Dankzij uw wens om adaptief te communiceren met uw IT-technische achtergrond, kunt u de beste samenwerkingsrelaties opbouwen met interne en externe belanghebbenden.
  • Je positioneert Xylos in de cloudmarkt; je denkt na over de transformatie van clouddiensten, prijsmodellen, enz. Je helpt mee met het ontwikkelen van een strategische roadmap.
  • Je zorgt voor een goede opvolging van leads en houdt het CRM-systeem up-to-date.

Dit ben jij helemaal

  • Je hebt minimaal 3 jaar succesvolle verkoopervaring in de verkoop van cloudoplossingen.
  • Je hebt technische kennis van één of meerdere cloudoplossingen (Microsoft Azure, AWS, GCP, etc.).
  • Je hebt ervaring met grote klanten en hebt verkoopgesprekken gevoerd op C-niveau.
  • Je bent een bruggenbouwer en hebt ervaring met het samen laten werken van verschillende stakeholders.
  • Je bent proactief en kan je helpen nieuwe en innovatieve oplossingen te bedenken.
  • Je bent kritisch en kunt constructieve feedback geven.
  • Je bent een charismatische verkoper en je communicatieve vaardigheden zorgen ervoor dat je alle belanghebbenden kunt overtuigen om in onze oplossing te geloven.
  • Je bent een echte leider en wil vooruit. U investeert in het opbouwen van langdurige relaties.
  • Je spreekt vloeiend Nederlands. Ook goede woorden in het Frans en / of Engels.
  • U bent een voorbeeld van het spreiden van de DRIVE-waarde.

Dit wil je toch niet missen

Als het bovenstaande werk je aanspreekt, zou je ook kunnen denken “Wat heb ik eraan, waarom zou ik alleen bij Xylos komen?”.

Bij Xylos creëren we duurzame groei voor het bedrijf, onze klanten en onze medewerkers. We bieden klanten unieke ervaringen op basis van een mensgericht digitaal transformatiemodel op basis van hoogwaardige producten en diensten. Met onze uitgebreide benadering van human resource management bieden we onze medewerkers een unieke ervaring.

We hebben een “betere start met jou” -benadering waarmee je controle hebt over de carrière van Xylos. Zo help jij je carrièrepad vorm te geven! Of een flexibel salarisplan, gericht op individuele en teamontwikkeling, een grasgroene vloot en digitaal werken. Natuurlijk – anders kan het zijn – betalen wij u terug op basis van uw expertise en potentieel.

We vatten onze motivatie samen met DRIVE-waarden: diversiteit, respect, innovatie, visie en ondernemerschap. We zullen deze waarden volgen bij het nemen van elke beslissing of uitdaging en bij het maken van elk plan. Kijk ook eens naar de aanbevelingen van sommige medewerkers – we noemen ze ook wel helden – die vertellen waarom werken bij Xylos een goede stap is.

Solliciteer nu

Ben je geïnteresseerd in deze job? Klik dan op Solliciteren om je kandidaat te stellen.


https://www.vindazo.be/keywords/business-development-manager.html
Reacties uitgeschakeld voor Business Development Manager Cloud

Receptionist augustus 19, 2020

receptionist job

Jouw verantwoordelijkheden

  • Voor onze klant, een financieel adviseur in Brussel, zijn we op zoek naar een parttime receptioniste.
  • Taken zijn onder meer
  • Bezoekersreceptie en registratie
  • Beheer van parkeerruimte
  • Oproepbeheer
  • Beheer inkomende en uitgaande post, aangetekende post en koeriersdiensten
  • Ondersteuning van administratieve taken
  • Bestel maaltijden en taxi’s
  • Je werkt volgens een wekelijks schema dat verandert. Je werkt een week van maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur tot 13.00 uur en van maandag tot en met vrijdag van 13.00 uur tot 18.00 uur.

Jouw profiel

  • Uitstekend drietalig Nederlands-Frans-Engels
  • Zeer servicegericht lachend
  • Kennis van professionele etiquetteregels
  • nauwkeurig
  • Anti stress
  • Goed in het plannen en organiseren van werk, in staat om prioriteiten te stellen
  • Stevig engagement en verantwoordelijkheidsgevoel
  • Een goed begrip hebben van de huidige MS Office-softwarepakketten (Outlook, Word, Excel)
  • Om snel nieuwe computerprogramma’s te kunnen leren
  • Pittige en energieke persoonlijkheid
  • Nette uitstraling

Onze aanbod

  • Je komt terecht in een prettige en stijlvolle werkomgeving.
  • Naast het totale maandsalaris ontvang je ook een dagelijkse nettovergoeding, maaltijdcheques, milieucheques, eenmalige kosten en sociale abonnementen. Daarnaast krijgt u een hospitalisatieverzekering.
  • Eligio hecht veel belang aan medezeggenschap.

https://www.administratieve-medewerker.be/p/receptionist.html
Reacties uitgeschakeld voor Receptionist

Loodgieter mei 13, 2020

Artikelpromotie

Loodgieter

Omschrijving vacature

Deze vacature is voor loodgieters/installatiemonteurs die gaarne in de utiliteit wensen werken. Onze loodgieters / installatiemonteurs werken op projecten waar ziekenhuizen worden verbouwd naar samendrommen in de vorm van den bosch. Je zal dus ziekenhuisruimtes telen tot lokalen of kantoren voor de studenten en leraren. Dit houdt in dat je de oude installaties eruit haalt en daar de nieuwe installaties voor gaat aanleggen. Je begint allereerst met het eruit breken van de oude installaties, wat natuurlijk mooi werk is om te doen. Vervolgens ga je bezig met het vastmeren van verwarming-, ventilatie-, gas-, water en sanitaire installaties. Bij deze verbouwing ga je het verschil zien tussen de oude technieken en de nieuwste technieken. Vet toch om te zien dat bij jouw vak er veel ontwikkelingen zijn geweest de afgelopen jaren? bij onze projecten zorgen wij voor een duidelijke planning en dat het juiste hulpmiddel present is. Daarnaast werk je in een team met vakmannen die gaarne tezamen een plan op tijd en vakkundig afrond.

Dus ben jij die loodgieter / installatiemonteur uit vorm den bosch die graag dit soort werkzaamheden uitgevoerd in een leuk team? solliciteer dan nu!

Gestelde invorderen minstens mbo niveau 3 educatie eerste technicus utiliteit eerste technicus gebouw middenkader engineer – installatietechniek relevante werkervaring goed in teamverband werken woonachtig in omtrek den bosch salarisinformatie wedde in overleg toegevoegd inlichting arbeidsvoorwaarden als je werkt bij hartd. , werk je in een nuchtere, stabiele en groeiende organisatie. Met de unieke werkmethode van hartd. Geven we onze mensen, behalve stabiliteit en een vast inkomen, ook de vrijheid om te ervaren wat echt goed bij je past. Je ontvangt een verbintenis voor determineren tijd of onbepaalde tijd en bijeen gaan we met passende projecten en uitdagingen opbouwen aan jouw loopbaan. We vinden het vitaal dat jij in je werk kunt groeien. Het volgen van een educatie of opleiding is daarom immermeer bespreekbaar, alsook de overstap naar een andere functie. We zijn informeel en kop koffie ( of biertje ) staat immermeer voor je klaar.

Behalve goede primaire voorwaarden bieden wij:

Vergezicht op een vast afspraak bij gebleken geschiktheid mogelijkheid om extra vakantiedagen te zamelen ( tijd voor tijd ). Prettige werksfeer te een gezonde, groeiende organisatie. Marktconform salaris. Completeren voorwaarden zoals een pensioenregeling en kilometervergoeding zijn bij ons vanzelfsprekend.

https://nl.nieuwejobs.com/job/q/de-loodgieter.html
Reacties uitgeschakeld voor Loodgieter
Categorieën: Banen en opleidingen

Verkeersleider vacatures mei 2, 2020

Artikelpromotie

Verkeersleider, rijkswaterstaat ( 154252 )

Tempo-team utrecht 3528bj utrecht bouw

DefiniXebring

Zou jij begeren bijdragen aan een vlotte en veilige doorstroming op de wegen in locatie midden nederland? dit in een baan waar geen dag hetzelfde is bij een topwerkgever? dan bezitten wij een baan bij rijkswaterstaat voor jou! Wat ga je doen? als administratief medewerker omgang zorg jij voor een vlotte, veilige en milieubewuste doorstroming van het wegverkeer in midden nederland. jij zorgt voor duidelijke informatievoorziening over de verkeersafwikkeling, incidenten en calamiteiten. je bewaakt en begeleidt de verkeersstromen in locatie midden nederland ( locatie mokum en utrecht ). dit doe je via camerabeelden en de geautomatiseerde systemen van rijkswaterstaat. je kijkt of het druk is, of er ongevallen zijn gebeurd maar ook of er werkzaamheden zijn. als administratief medewerker omgang geef jij door remedie van matrixborden en drips ( dynamische route-informatiepanelen ) betrouwbare en actuele informatie. ook communiceer je deze info met de verkeerscentrales. incidenten op de verkeersweg handgreep je risicoloos af, je stelt omleidingen in en geel file-informatie door. als administratief medewerker omgang verzorg je ook de berichtgeving via social drukpers van rijkswaterstaat. via gevarixeberde online kanalen informeer je de weggebruikers over ( grote ) verstoringen en over wat de wegbeheerder daar aan doet. dankzij jou weten weggebruikers, hulpdiensten, mobiele verkeersleiders en informatiediensten wat er aan de hand is op de weg in jouw regio. je verzamelt en analyseert info over de verkeersafwikkeling en legt deze gegevens administratief vast. je hebt veel voeling met collega’s en werkt nauw met hen samen. je werkt overeenkomstig procedures, instructies en wet- en regelgeving. deze eenheid heeft 24 uur bezetting dus je werkt onregelmatige dienst. je krijgt je rooster een tijdsperiode van te voren. wie ben jij? – je hebt mbo 4 werk en denkniveau. je hebt enkele jaren werkervaring en aantoonbare affiniteit met verkeer. – je hebt ervaring met het werken met geautomatiseerde system

Opleiding 

mbo-algemeen

https://www.vindazo.nl/keywords/verkeersleider.html
Reacties uitgeschakeld voor Verkeersleider vacatures

BHV cursus juli 18, 2019

Artikelpromotie

Hebben uw medewerkers al een bhv cursus gevolgd?
Als u een eigen bedrijf heeft dan wilt u natuurlijk wel dat uw bedrijf en uw medewerkers goed beschermd zijn. Wanneer er calamiteiten of incidenten plaatsvinden is het voor iedereen prettig dat er zo snel mogelijk gehandeld wordt.

De Nederlandse overheid heeft in de wet vastgelegd dat elk bedrijf een aantal werknemers in dienst moet hebben die met goed gevolg de bhv cursus hebben afgelegd. De hoeveelheid aantal werknemers die deze bhv cursus gevolgd moeten hebben is afhankelijk van de grootte van uw bedrijf. Zodra men de cursus afgerond heeft kan men eerste hulp verlenen bij ongevallen, het tegengaan van een beginnende brand of het ontruimen van een gebouw of gebied. Ook zullen zij de benodigde hulp inroepen. Denk hierbij aan een ambulance, politie of de brandweer.


Theorie en praktijk

Tijdens de bhv cursus wisselt men de theorie af met de praktijk. Deze cursus wordt gegeven door goed opgeleide docenten met vele jaren ervaring. Het gebruik van de AED en de diverse stappen van het reanimeren worden besproken en uiteraard sluit men de bhv cursus af met een theoretisch examen.

Zodra men de bhv cursus afgesloten heeft is het belangrijk dat de opgedane kennis niet verwaterd. Het is dus een vereiste dat de theoretische en praktische vaardigheden onderhouden worden. Hiervoor moet de bedrijfshulpverlener jaarlijks het herhalingscertificaat behalen zodat de werkgever weet dat de werknemer nog steeds aan de verplichtingen voldoet. Uiteraard is het hierbij van belang dat u als werkgever de werknemer hierin steunt.

Wilt u ervoor zorgen dat uw medewerkers veilig zijn? Wij nodigen u uit om een kijkje te nemen op arehbo.nl zodat wij u en uw medewerkers een goede bhv cursus kunnen aanbieden.

Reacties uitgeschakeld voor BHV cursus

Sollicitatie Java vacature Apeldoorn oktober 19, 2018

Artikelpromotie

Als je kans wil maken op een Java vacature Apeldoorn is goed voorbereiding de sleutel en dit begint met het schrijven van je sollicitatiebrief. De meeste sollicitanten hebben een goed cv opgesteld en ook een sollicitatiebrief geschreven die ze gebruiken. Het probleem is alleen dat ze beide gebruiken bij iedere sollicitatie.

Als je solliciteert op een Java vacature Apeldoorn is het geen probleem om dezelfde cv te gebruiken die je eerdere hebt gemaakt maar niet dezelfde sollicitatiebrief. In een cv staat namelijk informatie over wie je bent en de vaardigheden die je hebt wat niet veranderd dus de cv blijft hetzelfde totdat je nieuwe ervaringen opdoet. Een sollicitatiebrief is anders want dit is voor de Java vacature Apeldoorn waarop je solliciteert.

De meeste mensen hebben een standaard sollicitatiebrief en veranderen de naam van het bedrijf of wat andere informatie over de Java vacature Apeldoorn. Dit werkt vaak niet want de bedrijven zien dit al snel omdat ze duizenden sollicitatiebrieven hebben gezien. De mensen die wel de tijd hebben genomen om de informatie in de Java vacature Apeldoorn te lezen en aan de hand hiervan een sollicitatiebrief hebben geschreven zullen diegene zijn die op gesprek mogen komen. Het is een kleine moeite wat een groot verschil kan maken.

Reacties uitgeschakeld voor Sollicitatie Java vacature Apeldoorn
Categorieën: Banen en opleidingen