Menu

Hoe u de baan krijgt die u verdient februari 10, 2021

werk zoeken

Je functietitel is niet alles, maar je moet het belang ervan ook niet onderschatten. Hoe belangrijk is het om na te denken over de titel van de functie die je verdient als je een nieuwe baan wordt aangeboden of als je al een tijdje in dezelfde functie werkt? Hoe te beslissen of het probleem de moeite waard is om over te onderhandelen. Als u niet op loonsverhoging rekent, moet u dan überhaupt om een ​​titelwijziging vragen? Omgekeerd, hoe reageert u op het aanbod van uw baas om u te promoten zonder loonsverhoging? Wat experts zeggen Bij het aangaan van een nieuwe functie of bij het nadenken over carrièremogelijkheden, geven veel mensen prioriteit aan salarisverhogingen. Maar de jobstatus maakt ook deel uit van de vergelijking, zegt Margaret Neal, een professor aan de Stanford Business School en co-auteur van Getting (More of) What You Want. Het is een signaal dat de buitenwereld en collega’s vertelt waar je bent binnen de organisatie, legt ze uit, en de functietitel wordt gezien als onderdeel van het compensatiepakket omdat het een bepaalde status en sociale kring geeft waardoor je het werk beter kunt doen. . Je titel heeft een belangrijke invloed op je dagelijkse geluk en betrokkenheid, zegt Dan Cable, professor aan de London Business School. “Het is een vorm van expressie op de werkplek die zowel de essentie van de baan als uw waarde symboliseert”, zegt hij. Hier zijn dus enkele tips voor degenen die een nieuwe rol willen of hun functietitel willen veranderen met behoud van hun eerdere verantwoordelijkheden. Denk na Een zelfkritische evaluatie is nodig bij het bespreken of herzien van een baan. Waarom heb je deze specifieke functie nodig? Waarom beschouw je jezelf haar waardig? U moet over deze vragen nadenken om te zien of het überhaupt de moeite waard is om te stellen. “Als je al een tijdje bij een bedrijf werkt, kan het gebeuren dat je werkbereik en je verantwoordelijkheden zijn uitgebreid, maar je functietitel blijft hetzelfde en je salaris komt niet overeen met het werk dat je doet”, stelt Neil. Als dat het geval is, is het waarschijnlijk logisch om de situatie met uw baas te bespreken. Misschien denkt u erover om van baan te veranderen en wilt u er in de ogen van een toekomstige werkgever beter uitzien, omdat hij aan de titel van de baan kan zien hoe hoog uw inkomen is? “In onze tijd, waarin bedrijven minder over zichzelf kunnen praten en mensen minder geneigd zijn informatie over hun salaris te delen, is jouw positie een manier voor toekomstige werkgevers om je verwachtingen volledig in te schatten”, legt de expert uit. In het geval van een baanaanbieding bij een ander bedrijf, kan de functietitelbespreking worden gebruikt om de baan te heroriënteren in een richting die voor u interessanter is, zegt Cable: “Zie dit als een kans om uw baan af te stemmen op uw professionele vaardigheden en belangen. ” Voorbereiden De tweede stap is het definiëren van een specifieke functietitel die nauwkeurig uw professionele ervaring, verantwoordelijkheden en status binnen de organisatie weerspiegelt. Vergeet niet om services zoals LinkedIn en Glassdoor te gebruiken. Zij kunnen u helpen erachter te komen hoe de titels van uw collega’s in andere bedrijven heten. Ook, adviseert Cable, bedenk welke functie u een idee geeft van uw eigen waarde en autoriteit. ‘Bedenk waarom je als effectief kunt worden beschouwd’, beveelt hij aan. Stel dat u een senior analist bent bij een groot adviesbureau, maar u bent eigenlijk het beste in visuele presentaties met gegevens. Als dit het geval is, zou u kunnen vragen om “ontwerper van klantpresentaties” aan uw functietitel toe te voegen, aangezien u hier het beste kunt presteren. Tegelijkertijd moet u rekening houden met de werkelijke situatie in uw bedrijf en de branche waartoe het behoort, herinnert Neal eraan: “Er is een hiërarchie in elke organisatie en uw positie geeft een idee van welk niveau binnen de organisatie waar u zich bevindt. ” Als je van plan bent om een ​​”avant-garde” functietitel te vragen, kun je er het beste voor zorgen dat er een meer traditioneel synoniem voor is, adviseert Neil. Als u bijvoorbeeld “Chief Motivational Officer” wilt worden genoemd, moet uw visitekaartje aangeven dat u ook de Executive Vice President van Human Resources Planning bent.

Denk holistisch Nu moet u prioriteiten stellen. Hoe belangrijk is de gewenste functietitel voor u bij het bespreken van een compensatiepakket versus salaris en bonussen, functieverantwoordelijkheden, vakantietijd en werkrooster? “Ik ben absoluut tegen het bespreken van een enkele kwestie”, benadrukt Neal. “Je functietitel moet slechts een onderdeel zijn van je onderhandeling, dus denk na over alle middelen die je nodig hebt om de klus beter te klaren.” Of u nu van baan verandert of jarenlang trouw blijft aan één organisatie, vraag uzelf af welke voordelen voor u het belangrijkst zijn. Als de titel van de functie ook op hen van toepassing is, ben je op de goede weg, ga verder. Luister eerst Het belangrijkste bij het voorbereiden van een gesprek met je huidige of toekomstige baas is luisteren. “Tijdens interviews moet je luisteren naar wat ze je vertellen over de uitdagingen waarmee de organisatie wordt geconfronteerd”, zegt Neal. Als u al voor een organisatie werkt, moet u zich bewust zijn van de problemen ervan. Probeer te begrijpen wat de zorg en de werkelijke zorg van het management is, zodat u dit in uw zaak kunt meenemen. “Mensen worden het meest beïnvloed door hun eigen woorden en interesses”, zegt Neil. ‘Blijf niet hangen aan je verlangens, anders loop je het risico niet te horen wat je baas wil.’ Ontwikkel een strategie Terwijl u zich voorbereidt om met uw baas te spreken, moet u uzelf afvragen waarom de persoon ja kan zeggen. Bedenk welke managementproblemen kunnen worden opgelost met uw loopbaanontwikkeling, stelt Neil voor. Komt er geen antwoord, dan ben je niet klaar voor het gesprek. Het is handig om een ​​reden te vinden om een ​​vraag te stellen, voegt ze eraan toe. Misschien heb je net een nieuw groot contract getekend, een belangrijk project voltooid of een andere baan aangeboden gekregen, maar wil je op dezelfde plek blijven? U moet ook bewijzen dat de nieuwe functietitel u zal helpen om beter en efficiënter te presteren, bijvoorbeeld door verworven geloofwaardigheid of krediet. Cable merkt op dat bepaalde rollen, vooral gepersonaliseerde, u helpen een band op te bouwen met klanten en collega’s. Ze stellen andere mensen in staat om op een niet-triviale en persoonlijke manier vragen te stellen over je werk, zegt hij, wat erg waardevol is bij het aangaan van echte relaties. Praat met je baas Als het tijd is om een ​​probleem met je baas aan de orde te stellen, raadt Cable je aan om in de “leermodus” te beginnen. Als u een sollicitant bent, is dit een kans om te delen wat u in die functie voor het bedrijf kunt doen en om meer te weten te komen over hoe de rekruteringsmanager zich voorstelt succesvol te zijn in de baan. Je zou kunnen zeggen: “Ik zie dat deze functie nu“ Analist ”heet. Maar dit is een vrij algemene naam. Kan het worden gewijzigd om uw verantwoordelijkheden beter weer te geven? ” Deze vraag is volgens Cable vaak het begin van een goed zakelijk gesprek. Als u in uw organisatie blijft werken, maar uw functietitel wilt wijzigen, stelt Cable voor om uw baas onderzoek te laten doen naar hoe functietitels werknemers stimuleren en inspireren. Sommige leiders zijn onhandelbaar. Ze zullen iets zeggen als: “Alleen over mijn lijk.” Anderen vinden de vraag misschien actueel en interessant, en zien het ook als een manier om werknemers meer vrijheid te geven om zich uit te drukken. Wat je ook doet, gedraag je niet als een veeleisende diva. Toon zowel terughoudendheid als aanval. Neil adviseert om te focussen op de oplossingen die u aan uw baas presenteert en de vaardigheden en capaciteiten die u kunt gebruiken om uw organisatie te laten groeien.

Wees (tot op zekere hoogte) dankbaar Als een manager instemt met een gewenste functie (of een van de opties), is het eerste wat je moet doen hem bedanken. Als je gefrustreerd bent door het ontbreken van andere nieuwe vormen van beloning, onthoud dan dat dit niet per se een eenmalige actie is, zegt Neil, maar een doorlopend onderhandelingsproces. Maak daarom in de meest milde vorm van de gelegenheid gebruik om uw baas duidelijk te maken dat, ondanks de geuite dankbaarheid, de kwestie niet helemaal rond is en u erop zult terugkomen. In het geval van een volledige weigering om de functietitel, geldbeloning of andere bonussen te wijzigen, stelt Neal voor om uw baas om meer details te vragen over de criteria waarop u wordt beoordeeld, en om te verduidelijken hoe u beiden kunt begrijpen dat de gewenste indicatoren bereikt. Met andere woorden, je moet je afvragen: “Wat moet je doen om promotie te krijgen?” Principes om te onthouden U dient:
Denk na over uw persoonlijke omstandigheden en begrijp waarom u een nieuwe functietitel nodig heeft en hoe die titel u zal helpen het werk beter te doen.
Maak gebruik van de kracht van sociale media en andere online bronnen om erachter te komen welke functietitels uw vaardigheidsniveau, ervaring en status weerspiegelen.
Denk na over de motivatie en zorgen van je baas. Stel uzelf, voordat u met hem praat, de vraag: “Waarom zou mijn huidige of toekomstige baas het daarmee eens zijn?”
Niet nodig:
Overboord gaan met een ongebruikelijke functietitel. Zelfs als je er een hebt en de baas het ermee eens is, is het beter om een ​​traditionele naam op voorraad te hebben.
Beperk je alleen tot het vragen om een ​​aantrekkelijkere naam. Alles moet op de onderhandelingstafel komen, inclusief salaris, functieomschrijving, garanties en compensatie.
Wanhoop als je niet meteen alles hebt gekregen wat je wilde. Het verzoek om een ​​nieuwe functietitel is onderwerp van lopende onderhandelingen.
Voorbeeld 1: doe een due diligence en stem de wijziging van uw functietitel af op de prioriteiten van uw baas. Zelfs als je niet geïnteresseerd bent in loonsverhoging, kan het veranderen van je functietitel gunstig zijn voor je carrière en je kansen op een nieuwe baan, zegt Sally Kane, directeur content bij PaperStreet, gevestigd in Florida. Ze deelde haar ervaringen. In het begin van haar carrière werkte Sally als hoofdredacteur bij een nationaal vakblad dat zich richtte op juridisch personeel uit het middensegment. Haar verantwoordelijkheden omvatten onder meer toezicht houden op redactionele inhoud, kleine redactionele en freelanceteamactiviteiten en contacten onderhouden met aannemers bij speciale projecten. Na zes maanden in deze functie te hebben gewerkt, begon Sally te denken dat de titel van haar functie niet volledig overeenkwam met het niveau van haar verantwoordelijkheid. “Ik besloot dat de nieuwe functietitel zou bijdragen aan het opbouwen van geloofwaardigheid bij aannemers en auteurs”, zegt ze. Sally wist ook dat een andere functietitel er steviger uit zou zien op haar cv. “Ik zag de baan op dat moment als een basis voor de toekomst en wist dat ik daar niet voor altijd zou blijven”, herinnert Kane zich. Ze deed de training door informatie te verzamelen van LinkedIn en Glassdoor. “Ik wilde feitelijke en verzamelde informatie zijn die relevant was voor mijn situatie”, legt Sally uit. “Ik keek of er titels waren die meer verband hielden met het werk dat ik deed. Ik heb ook soortgelijke publicaties van ongeveer dezelfde oplage en oplage bekeken om erachter te komen hoe hun redactie eruit zag, ”herinnert ze zich. Sally besloot haar baas, die de eigenaar en uitgever van het tijdschrift was, te vragen haar hoofdredacteur te worden. Op dat moment was ze blij om alleen een nieuwe functie te krijgen en was ze niet van plan om een ​​salarisverhoging te vragen. Voordat Sally met haar baas sprak, overwoog Sally van tevoren hoe het veranderen van haar functietitel hem zou helpen zijn doelen te bereiken. Hij wilde het tijdschrift echt meer zichtbaar maken in de branche en zijn eigen merk creëren. “Tijdens ons gesprek vertelde ik hem dat de nieuwe functie mij zal helpen onze publicatie in een gunstiger daglicht te stellen. Ik zal vaker op conferenties kunnen spreken en meer impact hebben op aannemers ”, herinnert ze zich. De baas ging akkoord en gaf haar meteen een nieuwe functie. Zes maanden later, na de jaarlijkse beoordeling van haar werk, ontving Sally een overeenkomstige salarisverhoging.

Voorbeeld 2: begrijp dat uw compensatiepakket, inclusief salaris, bonussen, verantwoordelijkheden en functietitel, een kwestie is van voortdurende onderhandeling. Na zijn afstuderen aan de universiteit begon Rhonda Rhys te werken als een startpositie bij een klein PR-bedrijf in Los Angeles. “Mijn functie heette PR-assistent”, herinnert ze zich. “Ik bekleedde een van de laagste functies in het bedrijf, dus ze verwachtten niet veel van mij.” Rhonda was vastbesloten om zoveel mogelijk te leren over de PR-business. Ze zag haar baas (laten we hem George noemen) als een mentor. George merkte het potentieel van Rhonda op en verhoogde haar werklast en verantwoordelijkheid. “Er viel me veel werk op”, zegt ze. Deze situatie maakte haar echter niet van streek. Integendeel, Rhonda wilde zichzelf bewijzen dat ze alles aankon. “Ik realiseerde me dat ik nieuwe klanten kon aantrekken omdat ik graag ongevraagd telefoontjes plegen”, zegt Rhonda. “Al snel begonnen dankzij mij belangrijke en winstgevende klanten te verschijnen.” George was tevreden met Rhonda’s werk en informeerde haar erover. ‘Hij besloot me zelf een commissie te betalen’, zegt ze. “Naast mijn salaris kreeg ik 10% van de commissie uitbetaald, ik was gelukkig en bleef alles doen wat ik eerder deed.” Toen andere werknemers doorgingen naar andere banen en George meer tijd op de golfbaan doorbracht, nam de werkdruk van Rhonda toe. Tegelijkertijd bleef ze gewoon een PR-assistent en moest ze nog harder werken voor klanten om haar serieus te nemen. Uiteindelijk realiseerde ze zich dat ze een functie nodig had die bij haar functies paste. “In het begin dacht ik dat ik het werk van accountmanager deed, maar plotseling merkte ik dat ik aan het werk was als een fulfilmentteamleider”, herinnert ze zich. ‘Ik herinner me dat ik dacht dat George mij onofficieel beschouwde als de uitvoerder van al deze functies, maar ik had geen overeenkomstige functie.’ Rhonda besloot met haar baas te praten. “Ik ging naar zijn kantoor, sprak uitvoerig over mijn baan en mijn sleutelrol in het bedrijfsleven, en vroeg om een ​​salarisverhoging en de functie van hoofd van het orderuitvoeringsteam”, herinnert ze zich. – Hij verraste me enorm door hem tot vice-president te benoemen. Ik bleef dezelfde taken uitoefenen als voorheen, maar nu in een nieuwe functie en met een kleine salarisverhoging. ” Rhonda bedankte George. Ze was een tijdje blij met de veranderingen, maar besefte al snel dat ze meer uit haar carrière wilde. “Door ervaring heb ik het vertrouwen gekregen dat ik mijn eigen bedrijf kan starten. Ik wist dat ik alles zelf kon doen, gaf Rhonda toe. “Nu ben ik mijn eigen baas en noem mezelf de president.”

https://www.vindazo.be
Reacties uitgeschakeld voor Hoe u de baan krijgt die u verdient
Categorieën: Banen en opleidingen

Schade-expert december 2, 2020

Schade-expert

Functie

Als schade- en productiebeheerder automotive sta jij in als contactpersoon tussen klant en derden:

  • schade opmeten
  • aangifte in orde brengen
  • check rechtsbijstand
  • PV lezen en behandelen
  • situatie inschatten ook geografisch

Aanbod

Onze klant biedt voor de vacature van schade- en productiebeheerder automotive volgende zaken:

  • job optie vast na de uitzendperiode van 125 prestatiedagen
  • aantrekkelijk loon volgens ervaring
  • maaltijdcheques
  • groeps- en hospitalisatieverzekering na de uitzendperiode van 125 werkdagen
  • gratis parking
  • je werkt 75u per dag in een 375u werkweek
  • moderne werkplek
  • leuke en gedreven teamspirit

Jouw profiel

Dit is het profiel van schade- en productiebeheerder automotive is dit het profiel dat we zoeken:

  • je hebt relevantie ervaring inzake automotive – dat kan bij een maatschappij of een makelaar maar evenzeer bij een garage of op een fleetafdeling binnen een bedrijf
  • je bent betrokken en communicatief
  • je hebt erg veel interesse in de verzekeringssector
  • je bent punctueel en administratief sterk
  • je spreekt zeer goed Nederlands en goed Frans en Engels voor communicatie internationaal

Professioneel (gerichte) bachelor (PBA), Graduaat/HBO5

Functie

Als schade- en productiebeheerder automotive sta jij in als contactpersoon tussen klant en derden:

  • schade opmeten
  • aangifte in orde brengen
  • check rechtsbijstand
  • PV lezen en behandelen
  • situatie inschatten ook geografisch

Aanbod

Onze klant biedt voor de vacature van schade- en productiebeheerder automotive volgende zaken:

  • job optie vast na de uitzendperiode van 125 prestatiedagen
  • aantrekkelijk loon volgens ervaring
  • maaltijdcheques
  • groeps- en hospitalisatieverzekering na de uitzendperiode van 125 werkdagen
  • gratis parking
  • je werkt 75u per dag in een 375u werkweek
  • moderne werkplek
  • leuke en gedreven teamspirit

Jouw profiel

Dit is het profiel van schade- en productiebeheerder automotive is dit het profiel dat we zoeken:

  • je hebt relevantie ervaring inzake automotive – dat kan bij een maatschappij of een makelaar maar evenzeer bij een garage of op een fleetafdeling binnen een bedrijf
  • je bent betrokken en communicatief
  • je hebt erg veel interesse in de verzekeringssector
  • je bent punctueel en administratief sterk
  • je spreekt zeer goed Nederlands en goed Frans en Engels voor communicatie internationaal

Professioneel (gerichte) bachelor (PBA), Graduaat/HBO5

https://www.vindazo.be/vacatures/schade-expert.html
Reacties uitgeschakeld voor Schade-expert

Hoe maak je een carrièrekaart oktober 12, 2020

recruitment marketing

U gaat geen lange reis maken zonder eerst uw route te plannen. Dus waarom zou je niet dezelfde doordachte benadering volgen bij het plannen van je professionele groei?

Als je nog maar aan het begin staat en het gevoel hebt dat je carrièrepad inactief begint te worden, of als je duidelijk vastzit, dan moet je zeker een carrièrekaart maken, dit kan een zeer nuttig hulpmiddel zijn om je professional te worden. activiteiten.

Wat is een carrièrekaart? Het is een geschreven plan dat beschrijft waar u zich in uw carrière bevindt, waar u uiteindelijk heen wilt en specifieke stappen die u zou kunnen nemen om dat doel te bereiken.

Hier zijn vijf tips om u op weg te helpen op uw carrièrepad:

1) Bepaal uw bestemming

Veel mensen maken de fout om luchtkastelen te bouwen in plaats van hun carrière in kaart te brengen. Maar zoals schrijver Lewis Carroll ooit opmerkte: “Als je niet weet waar je heen gaat, zal elke weg je daarheen brengen.”

Bepaal uw belangrijkste professionele doel en zet het op papier. Wees gedetailleerd bij het bepalen van uw ambities. Het doel is natuurlijk “Ik wil mijn carrière in de boekhoudsector bevorderen en meer geld verdienen”, maar het is te vaag.

Is uw doel om door te stromen naar een leidinggevende functie bij uw huidige werkgever? Bent u op zoek naar een meer gespecialiseerd vakgebied, zoals forensische boekhouding? Misschien wil je jezelf in een positie brengen om de sprong naar de vier grote bedrijven te maken. Wat uw doel ook is, maak het specifiek en meetbaar in de tijd.

2) Ken uw startpunt

U moet precies weten waar u zich bevindt. Voordat u kunt beslissen hoe u daar gaat komen. Maak een openhartige beoordeling van uw professionele vaardigheden. Op welke gebieden blinkt u uit? Welke aspecten van uw werk boeien u het meest?

Hoewel dit zeker een minder plezierige oefening is, moet u uw zwakke punten onder een microscoop leggen. Zijn vaardigheidstekorten of slechte gewoonten een belemmering voor uw effectiviteit? Kan een gebrek aan veelgevraagde branchecertificeringen of -diploma’s uw carrièregroei stoppen?

Wees eerlijk over uw sterke en zwakke punten. Deze introspectie kan u helpen uw langetermijndoel nader te omschrijven en u een idee te geven van de specifieke stappen die u moet nemen om dit te bereiken.

3) Vraag de weg

Communiceer uw interesses met uw management en vraag hen om bij te dragen en te helpen. Komt uw carrièreplan overeen met wat uw baas ziet? Kunnen ze u wijzen op opleidingsmogelijkheden of meer zeer professionele projecten toewijzen om u te helpen uw droombaan binnen te halen? Zijn daar paden waar je niet aan hebt gedacht?

Het is natuurlijk handig om voor een werkgever te werken die potentiële loopbaantrajecten communiceert en je naar het volgende niveau helpt, maar je moet de controle overnemen. Daarom zou je kunnen overwegen om een ​​mentor te vinden. Mentoren kunnen voortdurende ondersteuning, objectieve feedback, echte informatie en advies geven over met wie ze kunnen praten, welke conferenties ze moeten bijwonen en wat ze moeten studeren. Als uw bedrijf geen formeel mentorprogramma heeft, of als u op zoek bent naar werk buiten de organisatie, vraag dan een lid van uw collega’s wiens mening u vertrouwt, of zij bereid zijn met u samen te werken.

4) Let op de markeringen van de carrièrekaartdata

Voor sommige mensen kan een hoog doel overweldigend en onbereikbaar lijken, dus verdeel het in een reeks kleinere doelen. Stel duidelijke doelen en stappen voor actie – en stel tijdlijnen vast voor het bereiken van die mijlpalen.

Als u bijvoorbeeld afdelingsleider wilt worden, zijn de belangrijkste stappen het voltooien van een leiderschapstrainingsprogramma of het terugkeren naar school voor een MBA. U kunt ook solliciteren op een leiderschapsrol in uw lokale tak van een beroepsvereniging.

Wanneer u een mijlpaal bereikt, neem dan de tijd om na te denken en te genieten van de prestatie. Door je successen gaandeweg te erkennen, kun je het momentum behouden naarmate je dichter bij je uiteindelijke doel komt.

5) Blijf beheersbaar

Elke reis die de moeite waard is, zal onderweg waarschijnlijk enkele hobbels en verkeerde afslagen bevatten. Laat deze onvermijdelijke teleurstellingen uw vastberadenheid niet verzwakken. Als je een checkpoint tegenkomt, hergroepeer je en ga je verder. Loopbaangroei vereist niet alleen planning, maar ook drive en discipline. Concentreer u op de lessen van uw mislukking en zet dan uw voet weer op het pedaal.

work agencies

https://www.globalrecruitment.info/
Reacties uitgeschakeld voor Hoe maak je een carrièrekaart

Business Development Manager Cloud september 4, 2020

Introductie

Als business development manager cloud kan je flexibel werken in één van onze Xylos-kantoren (in Antwerpen / Brussel / Gent / Herenthal) afhankelijk van waar je woont. Ook ben je flexibel en kan je overstappen naar klanten in Vlaanderen.

Dit is jouw topjob

  • U kunt nieuwe potentiële klanten ontdekken door de behoeften van potentiële klanten te onderzoeken en in kaart te brengen.
  • Je verkoopt nieuwe projecten of andere oplossingen aan bestaande en nieuwe klanten als vertrouwde adviseur.
  • Je denkt mee met je klant en start met zijn bedrijf om te kijken welke oplossingen in ons cloud productportfolio hiermee kunnen werken.
  • Dankzij uw wens om adaptief te communiceren met uw IT-technische achtergrond, kunt u de beste samenwerkingsrelaties opbouwen met interne en externe belanghebbenden.
  • Je positioneert Xylos in de cloudmarkt; je denkt na over de transformatie van clouddiensten, prijsmodellen, enz. Je helpt mee met het ontwikkelen van een strategische roadmap.
  • Je zorgt voor een goede opvolging van leads en houdt het CRM-systeem up-to-date.

Dit ben jij helemaal

  • Je hebt minimaal 3 jaar succesvolle verkoopervaring in de verkoop van cloudoplossingen.
  • Je hebt technische kennis van één of meerdere cloudoplossingen (Microsoft Azure, AWS, GCP, etc.).
  • Je hebt ervaring met grote klanten en hebt verkoopgesprekken gevoerd op C-niveau.
  • Je bent een bruggenbouwer en hebt ervaring met het samen laten werken van verschillende stakeholders.
  • Je bent proactief en kan je helpen nieuwe en innovatieve oplossingen te bedenken.
  • Je bent kritisch en kunt constructieve feedback geven.
  • Je bent een charismatische verkoper en je communicatieve vaardigheden zorgen ervoor dat je alle belanghebbenden kunt overtuigen om in onze oplossing te geloven.
  • Je bent een echte leider en wil vooruit. U investeert in het opbouwen van langdurige relaties.
  • Je spreekt vloeiend Nederlands. Ook goede woorden in het Frans en / of Engels.
  • U bent een voorbeeld van het spreiden van de DRIVE-waarde.

Dit wil je toch niet missen

Als het bovenstaande werk je aanspreekt, zou je ook kunnen denken “Wat heb ik eraan, waarom zou ik alleen bij Xylos komen?”.

Bij Xylos creëren we duurzame groei voor het bedrijf, onze klanten en onze medewerkers. We bieden klanten unieke ervaringen op basis van een mensgericht digitaal transformatiemodel op basis van hoogwaardige producten en diensten. Met onze uitgebreide benadering van human resource management bieden we onze medewerkers een unieke ervaring.

We hebben een “betere start met jou” -benadering waarmee je controle hebt over de carrière van Xylos. Zo help jij je carrièrepad vorm te geven! Of een flexibel salarisplan, gericht op individuele en teamontwikkeling, een grasgroene vloot en digitaal werken. Natuurlijk – anders kan het zijn – betalen wij u terug op basis van uw expertise en potentieel.

We vatten onze motivatie samen met DRIVE-waarden: diversiteit, respect, innovatie, visie en ondernemerschap. We zullen deze waarden volgen bij het nemen van elke beslissing of uitdaging en bij het maken van elk plan. Kijk ook eens naar de aanbevelingen van sommige medewerkers – we noemen ze ook wel helden – die vertellen waarom werken bij Xylos een goede stap is.

Solliciteer nu

Ben je geïnteresseerd in deze job? Klik dan op Solliciteren om je kandidaat te stellen.


https://www.vindazo.be/keywords/business-development-manager.html
Reacties uitgeschakeld voor Business Development Manager Cloud

Receptionist augustus 19, 2020

receptionist job

Jouw verantwoordelijkheden

  • Voor onze klant, een financieel adviseur in Brussel, zijn we op zoek naar een parttime receptioniste.
  • Taken zijn onder meer
  • Bezoekersreceptie en registratie
  • Beheer van parkeerruimte
  • Oproepbeheer
  • Beheer inkomende en uitgaande post, aangetekende post en koeriersdiensten
  • Ondersteuning van administratieve taken
  • Bestel maaltijden en taxi’s
  • Je werkt volgens een wekelijks schema dat verandert. Je werkt een week van maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur tot 13.00 uur en van maandag tot en met vrijdag van 13.00 uur tot 18.00 uur.

Jouw profiel

  • Uitstekend drietalig Nederlands-Frans-Engels
  • Zeer servicegericht lachend
  • Kennis van professionele etiquetteregels
  • nauwkeurig
  • Anti stress
  • Goed in het plannen en organiseren van werk, in staat om prioriteiten te stellen
  • Stevig engagement en verantwoordelijkheidsgevoel
  • Een goed begrip hebben van de huidige MS Office-softwarepakketten (Outlook, Word, Excel)
  • Om snel nieuwe computerprogramma’s te kunnen leren
  • Pittige en energieke persoonlijkheid
  • Nette uitstraling

Onze aanbod

  • Je komt terecht in een prettige en stijlvolle werkomgeving.
  • Naast het totale maandsalaris ontvang je ook een dagelijkse nettovergoeding, maaltijdcheques, milieucheques, eenmalige kosten en sociale abonnementen. Daarnaast krijgt u een hospitalisatieverzekering.
  • Eligio hecht veel belang aan medezeggenschap.

https://www.administratieve-medewerker.be/p/receptionist.html
Reacties uitgeschakeld voor Receptionist

Loodgieter mei 13, 2020

Artikelpromotie

Loodgieter

Omschrijving vacature

Deze vacature is voor loodgieters/installatiemonteurs die gaarne in de utiliteit wensen werken. Onze loodgieters / installatiemonteurs werken op projecten waar ziekenhuizen worden verbouwd naar samendrommen in de vorm van den bosch. Je zal dus ziekenhuisruimtes telen tot lokalen of kantoren voor de studenten en leraren. Dit houdt in dat je de oude installaties eruit haalt en daar de nieuwe installaties voor gaat aanleggen. Je begint allereerst met het eruit breken van de oude installaties, wat natuurlijk mooi werk is om te doen. Vervolgens ga je bezig met het vastmeren van verwarming-, ventilatie-, gas-, water en sanitaire installaties. Bij deze verbouwing ga je het verschil zien tussen de oude technieken en de nieuwste technieken. Vet toch om te zien dat bij jouw vak er veel ontwikkelingen zijn geweest de afgelopen jaren? bij onze projecten zorgen wij voor een duidelijke planning en dat het juiste hulpmiddel present is. Daarnaast werk je in een team met vakmannen die gaarne tezamen een plan op tijd en vakkundig afrond.

Dus ben jij die loodgieter / installatiemonteur uit vorm den bosch die graag dit soort werkzaamheden uitgevoerd in een leuk team? solliciteer dan nu!

Gestelde invorderen minstens mbo niveau 3 educatie eerste technicus utiliteit eerste technicus gebouw middenkader engineer – installatietechniek relevante werkervaring goed in teamverband werken woonachtig in omtrek den bosch salarisinformatie wedde in overleg toegevoegd inlichting arbeidsvoorwaarden als je werkt bij hartd. , werk je in een nuchtere, stabiele en groeiende organisatie. Met de unieke werkmethode van hartd. Geven we onze mensen, behalve stabiliteit en een vast inkomen, ook de vrijheid om te ervaren wat echt goed bij je past. Je ontvangt een verbintenis voor determineren tijd of onbepaalde tijd en bijeen gaan we met passende projecten en uitdagingen opbouwen aan jouw loopbaan. We vinden het vitaal dat jij in je werk kunt groeien. Het volgen van een educatie of opleiding is daarom immermeer bespreekbaar, alsook de overstap naar een andere functie. We zijn informeel en kop koffie ( of biertje ) staat immermeer voor je klaar.

Behalve goede primaire voorwaarden bieden wij:

Vergezicht op een vast afspraak bij gebleken geschiktheid mogelijkheid om extra vakantiedagen te zamelen ( tijd voor tijd ). Prettige werksfeer te een gezonde, groeiende organisatie. Marktconform salaris. Completeren voorwaarden zoals een pensioenregeling en kilometervergoeding zijn bij ons vanzelfsprekend.

https://nl.nieuwejobs.com/job/q/de-loodgieter.html
Reacties uitgeschakeld voor Loodgieter
Categorieën: Banen en opleidingen

Verkeersleider vacatures mei 2, 2020

Artikelpromotie

Verkeersleider, rijkswaterstaat ( 154252 )

Tempo-team utrecht 3528bj utrecht bouw

DefiniXebring

Zou jij begeren bijdragen aan een vlotte en veilige doorstroming op de wegen in locatie midden nederland? dit in een baan waar geen dag hetzelfde is bij een topwerkgever? dan bezitten wij een baan bij rijkswaterstaat voor jou! Wat ga je doen? als administratief medewerker omgang zorg jij voor een vlotte, veilige en milieubewuste doorstroming van het wegverkeer in midden nederland. jij zorgt voor duidelijke informatievoorziening over de verkeersafwikkeling, incidenten en calamiteiten. je bewaakt en begeleidt de verkeersstromen in locatie midden nederland ( locatie mokum en utrecht ). dit doe je via camerabeelden en de geautomatiseerde systemen van rijkswaterstaat. je kijkt of het druk is, of er ongevallen zijn gebeurd maar ook of er werkzaamheden zijn. als administratief medewerker omgang geef jij door remedie van matrixborden en drips ( dynamische route-informatiepanelen ) betrouwbare en actuele informatie. ook communiceer je deze info met de verkeerscentrales. incidenten op de verkeersweg handgreep je risicoloos af, je stelt omleidingen in en geel file-informatie door. als administratief medewerker omgang verzorg je ook de berichtgeving via social drukpers van rijkswaterstaat. via gevarixeberde online kanalen informeer je de weggebruikers over ( grote ) verstoringen en over wat de wegbeheerder daar aan doet. dankzij jou weten weggebruikers, hulpdiensten, mobiele verkeersleiders en informatiediensten wat er aan de hand is op de weg in jouw regio. je verzamelt en analyseert info over de verkeersafwikkeling en legt deze gegevens administratief vast. je hebt veel voeling met collega’s en werkt nauw met hen samen. je werkt overeenkomstig procedures, instructies en wet- en regelgeving. deze eenheid heeft 24 uur bezetting dus je werkt onregelmatige dienst. je krijgt je rooster een tijdsperiode van te voren. wie ben jij? – je hebt mbo 4 werk en denkniveau. je hebt enkele jaren werkervaring en aantoonbare affiniteit met verkeer. – je hebt ervaring met het werken met geautomatiseerde system

Opleiding 

mbo-algemeen

https://www.vindazo.nl/keywords/verkeersleider.html
Reacties uitgeschakeld voor Verkeersleider vacatures

BHV cursus juli 18, 2019

Artikelpromotie

Hebben uw medewerkers al een bhv cursus gevolgd?
Als u een eigen bedrijf heeft dan wilt u natuurlijk wel dat uw bedrijf en uw medewerkers goed beschermd zijn. Wanneer er calamiteiten of incidenten plaatsvinden is het voor iedereen prettig dat er zo snel mogelijk gehandeld wordt.

De Nederlandse overheid heeft in de wet vastgelegd dat elk bedrijf een aantal werknemers in dienst moet hebben die met goed gevolg de bhv cursus hebben afgelegd. De hoeveelheid aantal werknemers die deze bhv cursus gevolgd moeten hebben is afhankelijk van de grootte van uw bedrijf. Zodra men de cursus afgerond heeft kan men eerste hulp verlenen bij ongevallen, het tegengaan van een beginnende brand of het ontruimen van een gebouw of gebied. Ook zullen zij de benodigde hulp inroepen. Denk hierbij aan een ambulance, politie of de brandweer.


Theorie en praktijk

Tijdens de bhv cursus wisselt men de theorie af met de praktijk. Deze cursus wordt gegeven door goed opgeleide docenten met vele jaren ervaring. Het gebruik van de AED en de diverse stappen van het reanimeren worden besproken en uiteraard sluit men de bhv cursus af met een theoretisch examen.

Zodra men de bhv cursus afgesloten heeft is het belangrijk dat de opgedane kennis niet verwaterd. Het is dus een vereiste dat de theoretische en praktische vaardigheden onderhouden worden. Hiervoor moet de bedrijfshulpverlener jaarlijks het herhalingscertificaat behalen zodat de werkgever weet dat de werknemer nog steeds aan de verplichtingen voldoet. Uiteraard is het hierbij van belang dat u als werkgever de werknemer hierin steunt.

Wilt u ervoor zorgen dat uw medewerkers veilig zijn? Wij nodigen u uit om een kijkje te nemen op arehbo.nl zodat wij u en uw medewerkers een goede bhv cursus kunnen aanbieden.

Reacties uitgeschakeld voor BHV cursus

Sollicitatie Java vacature Apeldoorn oktober 19, 2018

Artikelpromotie

Als je kans wil maken op een Java vacature Apeldoorn is goed voorbereiding de sleutel en dit begint met het schrijven van je sollicitatiebrief. De meeste sollicitanten hebben een goed cv opgesteld en ook een sollicitatiebrief geschreven die ze gebruiken. Het probleem is alleen dat ze beide gebruiken bij iedere sollicitatie.

Als je solliciteert op een Java vacature Apeldoorn is het geen probleem om dezelfde cv te gebruiken die je eerdere hebt gemaakt maar niet dezelfde sollicitatiebrief. In een cv staat namelijk informatie over wie je bent en de vaardigheden die je hebt wat niet veranderd dus de cv blijft hetzelfde totdat je nieuwe ervaringen opdoet. Een sollicitatiebrief is anders want dit is voor de Java vacature Apeldoorn waarop je solliciteert.

De meeste mensen hebben een standaard sollicitatiebrief en veranderen de naam van het bedrijf of wat andere informatie over de Java vacature Apeldoorn. Dit werkt vaak niet want de bedrijven zien dit al snel omdat ze duizenden sollicitatiebrieven hebben gezien. De mensen die wel de tijd hebben genomen om de informatie in de Java vacature Apeldoorn te lezen en aan de hand hiervan een sollicitatiebrief hebben geschreven zullen diegene zijn die op gesprek mogen komen. Het is een kleine moeite wat een groot verschil kan maken.

Reacties uitgeschakeld voor Sollicitatie Java vacature Apeldoorn
Categorieën: Banen en opleidingen