Menu

De zoekmachine resultatenlijst van Google februari 23, 2015

Het is jammer maar helaas. Met een net nieuwe website zul je nooit hoog in de zoekresultaten lijst van Google terecht komen. Daarvoor is het nodig dat de website eerst wat autoriteit opbouwt.

Je kunt autoriteit versneld opbouwen door gebruik te maken van SEO en/of SEA. Met SEO oftewel zoekmachine optimalisatie komt je website hoger in de niet betaalde zoekresultaten oftwel de organische zoekresultaten. En met SEA betaal je er met een soort veilingsysteem voor dat een tekstadvertentie van je website boven of naast de organische zoekresultaten te zien zal zijn op basis van jouw zoekwoorden. Als je concurrentie heb op de door jou zorgvuldig uitgezochte zoekwoorden heb je kans dat je advertentie niet te zien zal zijn. Dan heb je te weinig geld geboden. Het is de uitdaging om met adwords adverteren voor niet al te veel geld je plaats boven de organische zoekresultaten te verdienen. Dat doe je vooral met unieke zoekwoorden. Dus kijk goed wat er uniek is in jouw bedrijf.

Zowel voor de betaalde als de niet betaalde zoekmachine optimalisatie is de zoektocht naar de juiste zoekwoorden enorm van belang. Met niche producten heb je een groot voordeel. Daar hoef je niet heel veel moeite voor te doen om hoog in de zoekmachine resultaten te komen.

Met SEO wordt getracht om zoveel mogelijk links vanuit andere website naar jouw website te laten gaan. Internet marketing Delft is daar heel druk mee. Als je veel links hebt richting jouw website ziet Google dat als een teken dat deze website de moeite waard is om bekeken te worden. Daar gaat de autoriteit dus mee omhoog. Met linkbuilding worden vooral veel SEO teksten geschreven en die worden geplaatst op artikel websites. Dat is een arbeidsintensieve klus. Daar kan internet marketing Delft je alles over vertellen.

http://www.e-conomy.nl