De Nederlandse bevolking is steeds afhankelijker geworden van mobiele telefoons. Kijk maar eens om je heen als je in de trein zit. Waarschijnlijk over een jaar of 10 heeft een groot deel van de Nederlandse bevolking last van een nek hernia omdat ze constant gebogen naar hun scherm zitten te kijken. Ook zijn stroompunten steeds belangrijker omdat we onze telefoon zo veel gebruiken dat deze vaak niet eens een volledige dag op een accu mee gaat. In restaurants zijn plekken bij een stopconact erg populair en ook op festivals zie je steeds vaker een oplaadpunt. De NS heeft de intentie om voor 2020 elke trein van stopcontacten te voorzien, nu is dat nog vooral een luxe voor eersteklasreizigers. De telefoonbatterijen zijn helaas niet zo hard meegeevolueerd als de andere hardware van telefoons, maar er is toch ongemerkt een hoop vooruitgang geboekt. Zo maakt het tegenwoordig niet meer uit of je een keer oplaad of twee keer bij 50% oplaad. Uiteraard is capaciteitverlies vervelend en kan het beste voorkomen worden. De volgende tips kunnen het verlies van batterijcappaciteit vorkomen:
Toch kan je telefoon wel eens uitvallen of ben je om een andere reden niet bereikbaar. Een inbound callcenter neemt voor jou de telefoon op als jij in een vergadering zit, aan het rijden bent of als je een andere klant te woord staat. Zo is het mogelijk om toch je aandacht te verdelen. Bizziphone.com is gespecialiceerd in het opnemen van telefoons en traint haar medewerkers zo dat ze precies doen wat u graag wilt. |
http://www.bizziphone.com |
