Plan uw taxirit bij Taxi Breda Nu.Bij Taxi Breda nu word elke taxirit zorgvuldig uitgepland. Of u nou naar uw werk, een afspraak of naar de luchthaven toe moet, als u zich goed voorbereid neemt dit heel wat stress en hoofdpijn bij u weg. In overeenstemming met ons Taxibedrijf in Breda geven wij u het beste reisadvies. In beginsel hebben wij van u de volgende informatie nodig : Het ophaaladres en de bestemming. De tijd waarop u opgehaald moet worden en weer terugreisd. Het aantal personen dat meereisd. De hoeveelheid bagage en of er eventuele huisdieren meegaan. Wij geven u van tevoren aan wat de reistijd gaat zijn en corrigeren u op basis daarvan de door u aangegeven starttijd. U kunt een geplande taxirit bij ons 24 uur van tevoren kosteloos annuleren. Binnen 24 uur zal er een vergoeding in rekening worden gebracht. Taxi tarieven in Breda.Met behulp van de bovenstaande informatie die u aan ons Taxibedrijf in Breda hebt doorgegeven gaan wij een prijs berekenen waarvoor wij uw taxirit kunnen aanbieden. Deze prijs bestaat uit 3 onderdelen. Ten eerste geldt er een starttarief. Het starttarief is voor 2020 gesteld op € 3,26 Daarnaast geldt er een tarief voor het aantal gereden kilometers. Voor 2020 is het tarief per kilometer € 2,40. En als laatste geldt er ook een tarief voor de duur van de taxirit. Deze word in minuten weergegeven. Voor 2020 is dit € 0,40. Het tarief voor de tijd is het meest eerlijke systeem waarbij de klant en het taxibedrijf gezamenlijk de risico’s delen van het verloop van de taxirit. Als er bijvoorbeeld een wegversperring is of je komt in de file terecht dan zou het taxibedrijf zonder dit tarief extra tijd rijden waarvoor geen vergoeding staat. En in het geval de taxirit voorspoedig verloopt dan heeft de klant het voordeel dat het tarief voor de tijd lager uitvalt. Hoge kwaliteit bij Taxi Breda nu.Wij proberen ons als taxibedrijf voortdurend te vernieuwen ten gunste van de dienstverlening. Door de feedback van onze klanten mee te nemen in het uitzetten van een koers van ons taxibedrijf blijven wij onze kwaliteit hoog houden. Dit vertaald zich in de tevredenheid van onze klanten en daaruit vloeit weer een loyale klantenkring uit. Deze formule bewijst zich keer op keer weer in de praktijk en daar zullen we in onze bedrijfsfilosofie altijd onze kernwaarden kunnen terugvinden. |
Goed artikel? Deel hem dan op:
Gerelateerde berichten:
- Incassobureau Van de week had ik te maken met een incassobureau incassoadvocaten. Ze hadden paar keer met mij contact opgenomen, omdat ik volgens hun mijn factuur...
- Online marketing Online marketing is tegenwoordig heel belangrijk geworden voor alle mensen, dat las ik op de website van Doelbewust. Daarom ben ik dat ook gaan studeren....
- Stemkastjes huren van InterVote.nl Binnenkort gaan wij stemkastjes huren van InterVote.nl. In dit blogje leg ik graag uit hoe wij hen hebben gevonden, waarom wij stemkastjes gaan huren en...
- Arbodienst vergelijken zoeken Ik ben gaan zoeken op arbodienst vergelijken doordat ik las, klik hier voor de Arbomakelaar. Ik wil in contact zien te komen met een arbodienst...
- FileMaker ontwikkelaar Laatst zochten wij een FileMaker ontwikkelaar. Wij liepen namelijk vast in onze organisatie. Er gingen allerlei dingen verkeerd. Waardoor er bijvoorbeeld geen contact werd opgenomen...
- Arbeidsdeskundig onderzoek laten uitvoeren Door ADXpert hebben wij een arbeidsdeskundig onderzoek uit laten voeren. En daar zijn wij heel erg blij mee. Toen wij dat namelijk bij hun aanvraagden,...